::Snow Pink::
D'Owner!



Entries About Linkies Word

Be like a flower that give its fragrance even to the hand that crushes it- Ali Ibn Abi Talib


Talk-Talk!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   



Give up?

Salam Alayk! Hai there ! malam ni terasa rajin pulak jari ni nak menaip. 
sebabnya, bosan! rasa lifeless harini sebab cuti and tak buat apa. so, aku buka 
blog la. tempat luah segala isi hati. study ntah kemana. NINI!! sedaq lah! bila nak
sedaq ni! exam final dah dekat sangat! hmm, act ni salah satu sebab aku menaip. 

Weh! aku rasa hilang semangat! HILANG weh! ntah kat mana nini yg penuh
dengan impian dulu, nak ubah sikap, nak study, nak DEKAN! mana nini yang
dulu?? MANA?? serius aku perlukan orang yg dapat TARBIAH aku! aku perlu
orang yg bimbing aku. selalu suruh aku study, tp rasa ALONE! nak kata aku
tak leh move on dari matriks, ye memang la! dulu ada mira and final je aku belajar
dengan dia. rindu dia sangat actually, selalu gossip, tido sekali semata mata nk
study. tapi skrg hilang camtu ja. rumet dulu banyak ajar aku macam macam.
semua masalah aku kongsi, teringat lagi masa duduk dgn lin, ifa, n alya baca al quran
sekali, semayang terawikh dgn lin, cita pasal life masing masing, ya Allah, aku rindu.
aku rindu nak duk dengan diorang cakap "nakk kaweeennnn" rindu nak makan sekali.
AKU RINDU AKU YANG DULU!! :'(

Even dulu dengan mira pernah gaduh, tp semua tu buat kami dekat. bila aku ada
masalah, dia akan tolong. kenapa mira tak minta UUM!! kalau tak kita dah boleh
jumpa selalu, keluar selalu, tini rela bawa mira naik motor hari2, keluar hari2!
IM REALLY MISS YOU! dulu sebelum nk final kita cakap pasal kawen tak habis2,
sebab stress kimia mcm nak mati. lepastu mira cakap lepas exam kita cakap lg
pasal ni, nak berangan sekali. tp sekrang kita dah jarang contact. masing2 busy. 
and kat sini takda yg nk layan gila tini nak kawen :'(

Arghh, air mata tk payah aa laju sangat mengalir. benci. senyum!
BANGUN !! kau kuat! sebab tu Allah uji macam ni. Rindu nak jadi
fatini yang dulu! rindu nak macam dulu. rindu matriks :'( 

Bila aku dapat move on? Allah, Sakit sangat rasa. 
be strong nini. memang tak mudah, tp kau kuat. bangun! cari kekuatan!
in shaa Allah aku kuat :')
Fi hifzillah !
Love,
Siti Nur Fatini